Geoblog.pl    masar    Podróże    Na spotkanie z przygodą - Azja 06/07    Odechcialo mi sie Indii
2007

Odechcialo mi sie Indii

Indie
Indie, Chennai

Dobrze ze pisze to juz po wszystkim i nie na goraco bo bez wulgaryzmow by sie nie obylo. Udaje sie po upragniony bilecik na Andamany, a tam istny motloch, zero kolejki, nikt nad niczy nie panuje, kto silniejszy ten pierwszy i pomimo mojego wieloletniego doswiadczenia w przepychankach na szlaku kibicowskim :) bylem naprawde bezsilny. Do tego urzednik robil jakby laske ze wogole bilety sprzedawal. Po 7 godzinach stania w "klejce" odchodze z niczym, do tego po wyjeciu z torby aparatu okazuje sie ze w calym scisku pekl jeden z filtrow, cale szczescie obiektyw jest dobry.

Piszac to mam juz bilet w reku, jakos sie udalo nastepnego dnia ze wzgledu na to ze ci z poprzedniego dnia byli uprzywilejowani. Mam nadzieje ze te meki sie oplacily tylko nie wyobrazam sobie jak dostane bilet powrotny. Tymczasem jednak jutro wyplywam na morze. Czas trwania rejsu to 2,5-3 dni.

AHOJ szczury ladowe hehe :)

Wito
Wito - 2007-02-08 11:24
nO baca niedj sie tam ladowac... Taki kolo jak ty doswiadczony na stadionach heheh....Mam nadzieje ze fotki masz cale i ze jeszcze zrobisz ich sporo!

Gisela + Janek z Castropu
Gisela + Janek z Castropu - 2007-02-09 21:35
Hallo wedrowniku i zeglarzu !
No moze ten bilet zawdzieczasz temu sloniowemu hokus-pokus. Mamy nadzieje, ze rejs juz za Toba i co zjadles... nie wyladowalo za burta :). Na tych Andamanach zyczymy ci super pogody bo to przeciez prawie 8 cud swiata (ale natury), wiec zdjecia dla nas a przezycia dla Ciebie musza byc super.
Trzymaj sie i dalej powodzenia.

vasyl
vasyl - 2007-02-10 15:55
hej Masarku:] to wracej juz do nos:P tak co zdazysz na 23 marca !! jadymy do Opola na wyjazd:] a i napisz cos o swoji wadze:>:> wela teroz wazysz i czy zes schudl bo nikaj sie nie umia doczytac:P

Filat
Filat - 2007-03-01 00:23
Mam nadzieję, że te wszystkie z trudem zdobyte bilety przywieziesz ze sobą. Znam kolekcjonerów, którzy z przyjemnością je odkupią.