Geoblog.pl    masar    Podróże    Na spotkanie z przygodą - Azja 06/07    W stolicy
2006

W stolicy

Indie
Indie, New Delhi

No to jestem w stolicy Indi. Spie w hotelu Visnal za 150 Rp za noc. Hotel miesci sie niedaleko dworca kolejowego w dzielnicy cieszacej sie nie najleprza opinia (przed chwila proponowano mi "haszisz":), ale wlasnie tutaj znajduja sie najtansze hotele w Delhi, co zreszta widac po ilosci przemieszczajacych sie turystow z plecakami. Narazie zwiedzilem sobie ta mlodsza czesc miasta( Brama Indii, Palc Prezydencki, grobowce bedace pozopstaloscia Imperium Mogolskiego), a jutro ruszam do starego miasta czyli Old Delhi. Centrum miasta zbytnio nie odstaje od tego co mozna zobaczyc w Europie, czyli mnustwo sklepow z towarami marek znaych na calym swiecie.

Jezeli chodzi o samych Hindusow to nachalnosc riksiarzy, sklepikarzy i tym podobnych jest nieporownywalna z tym co bylo mi dane doswiadczyc podczas dotychczasowej podrozy. Najleprzy sposob na to aby nie psoc sobie zbyt wiele narwow to chyba okazanie swojej ignorancji. Gorzej jednak jak ignorancja trafia na wyjatkowo upartego typa, bo wtedy bez stanowczego postawienia sprawy z uzyciem glosu o natezeniu znacznie przekraczajacym norme dla spokojnej rozmowy sie nie obywa. Co do swietych krow to zeczywiscie paletaja sie takowe po ulicach, ale gdyby nie to ze wszyscy wiedza, ze Indie slyna ze swietych krow to nie wiem czy nawet zwrocilbym na to uwage, tyle juz zwierzat roznego rodzaju naogladalem sie w srodku inych miast, jak chocby w Lahore, gdzie widzialem niezle stado owiec.

Michoł z Goji
Michoł z Goji - 2006-12-11 23:05
Trzim sie Masar i prziwieś nom jakos fajno hinduska( oczywiście jedna na łep)Pozdrawiom

ŁAŁEK GOJA
ŁAŁEK GOJA - 2006-12-11 23:20
haj MasaRku...tam z 3 "filmy" tego "gowna"co Ci proponowali...to przywiez na hlymba :)pozdRo...

Filat
Filat - 2006-12-12 00:13
Super, napisz coś o przyrodzie jak to tam wygląda?

krzysiu b. goja
krzysiu b. goja - 2006-12-12 10:17
dobry panie Masar. napisz no jakis dalszy kerunek twoi rajzy bo u indjanerow juz żeś jest:P:P:P pozdRawiom jo i Moja Anetka:):)

Wito
Wito - 2006-12-13 09:46
ha!! No ładnie ładnie rób tam dużo fotek:) wszycy są bardzo ciekawi jak tam to wygląda!Jutro mamy oficjalne rozdanie dyplomów inż. w Rybniku, hmm pewnie mi twojego niedadzą ale jak sie udo to ci wezme. Mosz pozdrowienia od całej ekipy ze studiów no i od mojej mamy. Heh no i dobrze że majty ci sie znalazly:P, byle uzywane niebyly hehe:P

Wito - 2006-12-13 10:07
Baca kurde zobacz se ten blog : http://wojtan.geoblog.pl/ ten kolo tez byl tam gdzie ty tzn. W Lahore pare dni temu moze spotkacie sie w Dehli gdzieś POZDRO!!