Geoblog.pl    masar    Podróże    Na spotkanie z przygodą - Azja 06/07    Iran ciąg dalszy
2006

Iran ciąg dalszy

Iran
Iran, Eşfahān

Z Teheranu jadę do powiedzmy irańskiego Krakowa czyli do Esfahan tyle że znaczenie tego miejsca w skali światowej jest nieporównywalnie większe. Z histori zbyt dobry nie jestem tak więc na temtat rozpisywać się nie bede, kto będzie chciał pewnie znajdzie cos na ten temat. Bilet Teheran - Esfahan 40000Rial (1$-9100 Rial). Czas podrózy 5,5 h. Do Esfahan przyjeżdżam o 2 w nocy i w tym momencie zaczyna się moja walka z taksiażami, tak mnie jednak wnerwili że postanawiam sam bez mapy dotrzeć do hostelu o którym wcześniej wiedziałem że oferuje nizłe ceny. Nie było to może zbyt mądre spacerować tak sobie z całym dobytkiem w środku nocy, ale szczerze mówiąc to strasznie tu spokojnie, nie da się zauważuć nawet jakos specjalnie bezdomnych. Za nocleg płace 7000 Real za noc. Dziasiaj ruszam do kolejnego miasta Yazd, zostałoby się jeszcze w Esfahanie ale czas goni a wiza upływa już wkrótce

krzysiu b. goja
krzysiu b. goja - 2006-11-25 12:48
no teroz to widza panieMasar (vel.Bułgar) że teroz piszesz szczególy:):):) a napisz jak tam w tym stambule bołś na jakiś imprezie:P ale z tego co piszesz to ta podróż mijo fajnie i spokojnie:):)

Karolina
Karolina - 2006-11-25 17:46
Cześć Łukasz!!!Dobrze wiedzieć,że podróż idzie po Twojej myśli!Świetnie się czyta tego bloga ale fajnie by bylo jakbys pisał tez cos o tym jak tam wygląda, co dokładnie widziałeś ciekawego, co zrobilo na Tobie największe wrażenie.Kto wie - moze jednak ta ksiązke napiszesz...?hihiPOZDRAWIAM BARDZO, BARDZO GORĄCO!Buziaki!!!;)

VaSyL
VaSyL - 2006-11-26 13:40
Masar Masar trzymej sie!!!:] teee w przyszlym tydniu byda smyze z Ruchu z Halymby:) zostawic Ci jedna?:)) pozdRo

wrzek
wrzek - 2006-11-26 14:06
Hej, Widze ze na zmiane przodujemy w uzupelnianiu geobloga :-) Tylko ja jestem nieoco bardziej na wschod... Bylem w Iranie cztery lata temu - fascynujacy kraj, super goscinni ludzie! Ciekawe czy zachaczysz o miejscowac Bam... bardzo mnie interesuje co zostalo tam po trzesieniu ziemi... POWODZENIA!!

Sali
Sali - 2006-11-26 14:32
Joł Masar !
Fajnie sie czyto ale jak byś mioł więcej czasu i ochoty to więcej szczegułów i opisów zamieść :) A ogólnie to z niecierpliwosciom czekom co dalij :D
Czimej sie tam!
Pozdro!

Saternus :)
Saternus :) - 2006-11-26 17:52
Witej Panie Masar!!! Znakomicie sie czyto opisy tych Twoich przeżyć. Fajnie, że brniesz do przodu w realizacji marzeń-ino pozazdrościć;) Uważej tam na siebie i niy dej sie wyruchać na rola papy;) Aaaaa mosz pozdrowienia od Anetki (od Kezula) Czimej sie!!!!!!!!

Basia i Krzysio
Basia i Krzysio - 2006-11-26 22:58
Cześć!!! Śledzimy Twoją wędrówke palcem po mapie!!! Dobrnij cały i zdrowy do celu swoich marzeń!!!! pozdrawiamy!!!